"Honda CRF 250 Rally to łatwy w prowadzeniu motocykl przygodowy. W porównaniu z motocyklami klasy adventure o dużej pojemności, nie jestem w stanie podróżować z taką samą prędkością i komfortem po autostradach, ale wjadę wszędzie tam, gdzie takie motocykle wjeżdżają i mogę pozwolić sobie na więcej w terenie. Przez większość czasu nie dbam o szybką, lub agresywną jazdę rajdową. Po prostu cieszę się z długich, swobodnych przejażdżek i odkrywania nowych miejsc. A to mała honda robi najlepiej. Silnik zapewnia dobry moment w dolnym zakresie obrotów, a reakcja przepustnicy jest czysta i przewidywalna, to dla mnie idealne połączenie dla beztroskich wycieczek. Motocykl nie sprawia kłopotów, choć ma niewiele mocy; bardziej martwiłbym się tym, że na ciężkim enduro nie wydostanę się z terenowych pułapek."

Dominik Bartelak

 

“The rally racer replica segment is an exciting one for us, with the global, human appeal of everything that Team HRC is fighting to achieve in the Dakar rally. We really wanted to build on the capabilities of the CRF250L and open up new opportunities for riders young and old. So, with the CRF250 Rally we set out to make a motorcycle that looks like HRC’s CRF450 Rally factory machine, is fun to ride both on and off-road for weekend adventures, comfortable to tour with and useful and practical for daily life. It brings the spirit of Rally-raid racing to every ride.”

Mr Eiji Sugiyama, Project Leader of the CRF250 Rally

 

"Honda zrobiła coś niesamowicie sprytnego. Wzięła popularnego i udanego dualsporta, CRF250L, dorzuciła do niego owiewkę i dodała „Rally” do nazwy. U podstaw tym właśnie jest CRF250 Rally. Ale zagraniczne recenzje mówią jasno: to cudownie prosty motocykl, który obudzi w każdym ducha podróżnika. Okazuje się, że nieco większy prześwit, owiewka i dodatkowe wyposażenie, w połączeniu z 24-konną jednostką napędową, wystarczają by świetnie czuć się na szosie i w terenie. Rally daje przede wszystkim ogrom możliwości turystycznych, bez niepotrzebnego napięcia i wydawania dziesiątek tysięcy złotych na akcesoria niemieckich marek. I to strasznie, ale to strasznie mi się podoba. Zwłaszcza, że CRF250 Rally można mieć już za 26 000 zł."

Michał Mikulski, Jednoślad, 2017


 

FLOTA NIKTRIPS TO SIEDEM MOTOCYKLI HONDA 250 RALLY MY2019 (KAT. A2).

dane techniczne

MOTOCYKLE UDOSTĘPNIANE SĄ UCZESTNIKOM WYCIECZEK NA ZASADACH OKREŚLONYCH W OGÓLNYCH WARUNKACH UCZESTNICTWA W IMPREZIE TURYSTYCZNEJ OWU

(m.in. brak kaucji - odpowiedzialność finansowa za wyraźne uszkodzenia do 1000zł, decyduje kolejność rezerwacji)